Christina

Jag tycker att Christina passar bättre i svart hår. Då får hon en lite mer.. egen stil. Nu är hon inget mer än en dålig Marilyn monroe kopia. Sorry, men det är sanningen.

Ååh, jag älskar min nya marinblåa kofta! Har tyvärr inget foto, men den är snyggast! Gick även förbi H&M för ett tag sedan och dem har fått in en massa nya kläder, bl a ett par skit snygga koftor som tyvärr inte fanns i storlek s, så det blev inget kap på H&M men ska kika in där lite senare i veckan då koftan ska komma in i storlek s.

Suck. Jag har så många saker som jag måste få gjort idag. Bl a,

Plugga - För att jag ska klara mig på proven imorgon behöver jag kanske en halvtimme - timme
Städa - Japp. Storstäda rummet och tända ljus. Jag vill att hela lägenheten ska lukta gott! (okej, ärligt. Jag kommer nog bara snabbstäda snabbt)

Hmm. Det var visst inte så mycket. Jag måste ha glömt något. Well, jag är lat och för mig är det mycket. Pluggandet lär ta tid.. kommer säkert skjuta upp det och sedan glömma bort det. Nej, vad fan. Gör det nu så jag får det gjort!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0