Detaljer eller inte detaljer?

Att shoppa skor är verkligen underbart, att shoppa i alla olika former är underbart, men vill du vara rätt så bör du gå förbi hyllan med dem där skorna med en massa konstiga detaljer på. Det är varken snyggt eller coolt. 
En massa glitter är inte heller någon höjdare, men visst! Ett par udda party skor kan vara hett, men jag är faktiskt rätt så trött på människor som använder kläder med för mycket detaljer. Så, en slutsats. Använd gärna detaljer, men i rätt mängd!

 
Inga höjdare till skor, eller? Bild Asos

Här har vi ett till exempel. Jag tycker att klänningen förstörs av alla dessa detaljer. Så, gott folk. Lite mer bas-garderob skulle sitta fint! Enkelt är snyggt! Dock menar jag inte att detaljer är fult. Enkelt, hela tiden? No thanks. Mixa enkelt och udda och du får ett super snyggt resultat! Rött tex, det är en ganska stark färg. Men vem kan säga, helt ärligt att ett rött skärp till den rätta tröjan, i midjan är fult? Helsnyggt ju!


För mycket. Bild Asos

Dessutom.. vintern börjar sakta närma sig, och har du som jag märkt att huden börjar bli lite torrare än vanligt så se till att stoppa ner en bra parfymfri handkräm i väskan! Smörj varenda dag, helst två gånger. Ett till tips är att klippa naglarna korta och måla dem i en snygg röd nyans. Essie's naglack är bra! Fast, är du den där diskreta typen så satsa på ljusrosa! Ljusrosa är alltid rätt, alltid. Lila är också snyggt, har på mig det just nu fast jag tycker inte att det är min grej riktigt. Håller mig till ljusrosa!


Rött är snyggt. Bild Blush

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0