Rosetter i mängder

Visst är det härligt med rosetter. På både kläder, skor och accessoarer. (inte samtidigt, of course) Nu när vintern börjar närma sig och man inte kan känna sig sådär fräsch som på sommaren så är det alltid bra att piffa till outfiten lite. Här har vi ett par underbart söta party-skor. Vore inte klacken så hög så skulle dem bli mina direkt. Rosetter är rätt!


Både gulligt och snyggt! Bild: Asos

Gillar du, som jag diadem? Satsa på ett rött eller någon annan färg som du själv gillar med en söt liten diskret rosett. Riktigt snyggt, passar på dem flesta! Eller så struntar du i rosetten och bara kör på diademet. Ljusrosa är också riktigt snyggt. Men svart.. ja, behöver jag tillägga någonting mer? Svart passar till allt och är riktigt snyggt.


Sött. Bild: Asos

Well, nu ska jag börja sätta igång och göra en massa saker som behövs fixas. Alltid i sista minuten, sådan är jag! Sedan, om ungefär 45 minuter börjar Desperate housewives. Då blir det en lugn kväll framför TVn i soffan under en mysig filt, lite popcorn till det! - Ja, lite onyttig får man vara när man varit duktig. Kämpat som en dåre i en vecka för att få saker gjort.. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0