Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Josefin och jag ska då göra en lista som innehåller fem utav mina favoritdrinkar!

..Förvånad blev jag då jag gick in på hennes blogg och såg att de drinkarna hon gillar är mina favoriter också! Jag har inte heller smakat sååå många drinkar heller så det finns väl inte så mycket att välja på men kika in på hennes blogg så ser ni ju hennes favoriter (och man kan ju säga mina också då jag gillar dem också)! Finns en del andra favoriter, men jag måste iväg nu till bussen så jag får lista dem sen.

Hmm det här med utmaningar var ju kul.. Kika in här lite senare, kanske gör en egen utmaning till "mina läsare" ha det bra!

Tequila = mums

Kommentarer
Postat av: Kelly

Drinkar är bra mums! :-)

2006-10-02 @ 19:33:32
URL: http://shoppingdreams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0